"Saya tak mahu susahkan anak-anak kalau boleh : KAT MANA NAK CARI MANGGA AFRIKA NI DI MALAYSIA ?"



KAT MANA NAK CARI MANGGA AFRIKA NI DI MALAYSIA ?


Sebab kalau order direct dari sana, takut kena tipu.

Saya kenal Lemontab ni melalui anak saya. Biasa la budak2 ni selalu tengok kat fesbuk dan tv Alhijrah selalu keluar produk ni. 

Ada satu syarikat, yang telahpun import dan proses mangga Afrika untuk pasaran Malaysia.
Yang bestnya :

1. Syarikat ni dah adun Mangga Afrika ikut sukatan yang betul. So tak perlu nak proses sendiri dari mentah.

2. Syarikat ni dah adun sekali dengan buah lemon. Sebab, ikut kajian, Lemon bila diadun dengan Mangga Afrika, ia lebih cepat berkesan menurunkan berat badan.
Produk ini diberi nama, Lemontab.
Ha, ni rupa botol Lemontab tu.
Ha nampak tu ada Irvingia Gabonensis. Mangga Afrika !

Saya mula-mula rasa ragu-ragu juga produk-produk suplemen ni.
Sebab saya takut ia ada kesan pada buah pinggang.
Tapi, ada 3 sebab kenapa saya yakin nak cuba Lemontab ni :

1.  Lemontab ni ada kelulusan KKM ( MAL20172980TC )
Sijil KKM Lemontab. Hanya produk taraf farmasi saja ada sijil ni.

2. Lemontab ni ada sijil Halal JAKIM
Sijil Halal Jakim Lemontab. Sah sampai 15 Julai 2020.

3. Lemontab ni banyak testimoni akak-akak berjaya kurus.
Testimoni Mak-Mak yang berjaya kurus dengan lemontab.

Saya makan sebotol Lemontab.
Sehari 2 biji makan.
Selepas 1 minggu, saya terkejut.
Sebab saya berjaya turun 2kg.
Untuk sebahagian orang, mungkin 2 kg tu biasa.
Tapi untuk orang seperti saya, yang dah cuba macam-macam berbulan-bulan tapi tak berhasil, 2 kg ini satu pencapaian besar, kan ?
Disebabkan itu, saya beli lagi Lemontab ni.

Sekarang, saya dah lain !
Sekarang pon orang dah start tegur:

“Ehh muka dah nampak runcing sikit, you pakai produk apa bagaitau kat i?”

Pertamabentuk badan saya dah mula ada shape, dan saya boleh berjalan laju sekarang. 
Naik tangga fakulti pon dah tak mudah semput.
Kedua, saya dah tak stress dan kecewa.
Sebab kali ni, berjaya turun berat badan !
Saya happy sekarang sebab berjaya kurus dengan cepat, .
Saya memang rekemen produk ni kepada anda.

Dua sebab saya rekemen :
Satu, sebab saya dah kaji sebelum beli.

Saya kaji betul-betul sebelum beli sebab nak pastikan saya makan suplemen yang selamat
Dan kedua, saya dah tengok sendiri kesannya pada diri saya.

Saya memang dah kurus sekarang, berbanding dulu.
Memang berkesan.
Pasti ada yang tanya:
"Berapa botol patut saya ambil ? "
Saya sarankan mula cuba dengan set 2 botol dulu.

Macam  saya, 1 minggu pertama tu belum turun lagi.
(tapi badan dah lawas, ringan badan & bertenaga )

Minggu kedua baru start turun.


Kalau nak kesan lagi cepat, ambil set 4 botol.

Dos 4 botol sebulan tak ada masalah, sebab dia herba.
Bukan bahan kimia atau dadah.


Tambah-tambah nak raya ni kan ?
Nanti raya, boleh bergaya sakan pakai baju cantik-cantik.
Hehe.

" Kat mana saya nak beli lemontab ni ? "
Kalau anda nak cuba, saya dah deal baik punya dengan syarikat lemontab ni.
Istimewa...
Disebabkan anda dah baca blogpost ni sampai habis..

Anda Layak Dapat : Beli Satu Botol, PERCUMA 1 Botol


Tapi kena cepat, sebab tawaran ni ada tempoh tamat. 

Macam mana Nak Dapatkan Tawaran Istimewa Ini ?

 Whatsapp Hari Ini untuk Layak Beli 1 Botol, PERCUMA 1 Botol 

< Whatsapp ‘PromoAzian’ ke 0175063264 >
Atau ;

Klik link di bawah untuk terus Whatsapp wakil syarikat Lemontab tu:
Klik Sini untuk Whatsapp  




p/s: Jangan lupa sebut dapat dari Puan Azian tau. Dapat diskaun 40% tau. Khas untuk pembaca setia sahaja.

Comments