So aku rajinkan diri carik info pasal Glutab



Yerla, kang salah makan ubat rosak buah pinggang aku sape nak jawab? Mereka dan keluarga mereka? 


So, Glutab ni ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor pendaftaran MAL 16015065NC dan ada sijil HALAL. Korang boleh check number tu sendiri kat web KKM.




Cara guna pon senang.
.
Kunyah atau kemam 2 biji sehari.  

Senang sangat. Untuk aku yang malas nak menepek krim, lotion kat muka ni. Glutab ni memang sesuai sangat. 

Dan dia pon merawat kulit kita dari dalam kan.


Rasa pon sedap masam2 manis giteww.


Selepas 2 minggu aku makan Glutab, ada kawan tegur:


“Muka kau makin ploles la. Jeles aku, jangan lawa sangat”


Padahal kawan aku tu lawa kot weh..Bangga aku sekejap..hehehe


Parut kat muka aku ternyata telah pudar. Nak selfie pon rasa confident, tak perlu aku lari belakang bila nak bergambar.


Sekarang mak mertua pon sampai cakap:

 “Lawa menantu mak sekarang yer”


 Adoiii cair aku bila mak mentua cakap macam tu.


Sejak tu, aku terus setia dengan Glutab.                   


Kepada yang nak dapatkan Glutab ni boleh WASAP mudah, LINK di bawah:




p/s: Jangan lupa sebut dapat dari Cik Juanita. Dapat diskaun 40% tau. 
Khas untuk pembaca setia sahaja.

Comments