"Ehh..kenapa semua tempat ada produk ni? Bagus ke?"




Saya kenal Lemontab ni melalui anak saya. Biasa la budak2 ni selalu tengok kat facebook dan tv dan selalu keluar produk ni.

"Ehh..kenapa semua tempat ada produk ni? Bagus ke?"


Tak dapat dinafikan saya memang skeptikal pada mulanya. Yerla, saya dah habis beribu untuk program yang glamour kt tv tu, tak ada penurunan pon.


Jadi saya buat research sikit pasal produk ni.



Lemontab ni ada Mangga Afrika, lemon, asam keping dan daun teh. Ini semua bahan semulajadi jadi ia selamat. Saya teruskan pembacaan.


Mangga afrika ni boleh membantu meningkatkan metabolism rate. Saya memang tau dah berumur ni kadar metabolisme kita makin rendah. 

Mangga Afrika
Lemon
Asam Keping
Dauh Teh

Lemontab ni juga ada kelulusan KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) MAL20172980TC dan yang penting HALAL. Jadi saya mula yakin dan cuba dapatkan produk ni.







Penggunaan pon mudah, dalam bentuk tablet, kemam saja. Rasa masam2 manis. Masa drive nak ke tempat kerja pon boleh ambil.






Pada bulan pertama tu, berat tak turun lagi. Tapi yang ketara:

1. Mudah membuang (lawas)

Bukan cirit
Tapi setiap pagi mesti membuang. 
Selesa perut.
Tak berangin (bloated).
Tak sembelit.
Mungkin sebab lemon tu, dia detox kot,kan ?

2. Rasa ringan badan 

Bila mudah membuang, badan rasa ringan dan cergas.
Nak buat kerja rumah, nak bergerak, tak rasa lemau.

3. Badan rasa bertenaga

Bila metabolisma tinggi, makanan bertukar jadi tenaga.
.
.

Tau-tau saja pada bulan kedua saya dah mula turun 2kg. Sikit tapi memberi sinar.
Bulan seterusnya tu turun 5kg.


“Eii…I dah turun ni!”


Saya sangat emosi dan happy sebab selama ni cuba macam2 takde effect pon.  Rasa kemenangan dan rasa perjalanan diet ni ada hasil walaupon sedikit. Ada cahaya.




Sekarang pon orang dah start tegur:


“Ehh muka dah nampak runcing sikit, you pakai produk apa bagitau kat i?”



Balik kerja pon saya masih ada tenaga nak buat kerja akademik dan baca artikel berkaitan. Berbeza sangat dengan dulu mudah rasa lesu dan megantuk.

Tambah raya nak dekat dah ni. Kalau boleh memang nak melaram baju lawa sikit la kan...
Doakan saya ya..






Kepada yang nak dapatkan Lemontab boleh WASAP mudah link di bawah:



p/s: Jangan lupa sebut dapat dari Puan Azian tau. Dapat diskaun 40% tau. Khas untuk pembaca setia sahaja.

Comments