Jom Kurus Bersama Lemontab, Lulus KKM dan Halal



Menguruskan Badan Guna HERBA

Kurang keyakinan diri kerana masalah berikut?


1) perut buncit
2) lemak bawah dagu
3) masalah pembuangan
3) semput kerana kegemukan 
4) Menghindari penyakit disebabkan kolesterol. 


Kunyah 2 biji hari-hari, confirm kurus!

Ikuti kisah Cik Amira yang juga seorang yang berbadan besar.



"Selalu jadi PENGAPIT orang tapi tidak PENGANTIN"

Nama aku Amira. Umur dah 30-an. Masih single dan belum berkahwin. Berkerja sebagai engineer di syarikat swasta.

Aku ni selalu la jadi pengapit kawan-kawan yang saban tahun menamatkan zaman bujang. Aku memang happy untuk kawan2 aku, tapi kadang2 terjentik jugak rasa cemburu untuk berumah tangga.

Bukan apa, aku juga kalau ada rezeki nak jugak rasa ada zuriat sendiri dan teman hidup yang bersama dalam apa juga keadaan kita. Semua bergantung pada rezeki dan jodoh kan. Aku tau tu tapi aku rasa aku mesti ubah diri jugak.

Kena usaha la baru rezeki tu masuk kan?

Sementara nak tunggu semua itu berlaku, aku cuba improve diri sendiri.
Jadi salah satunya yang aku nak tambah baik adalah kesihatan.

Aku ni berbadan agak besar dan dalam kategori obese la senang cerita. Jadi aku pon mula mencari alternative atau cara terbaik nak bantu aku berdiet.

Aku dah join group online untuk kurus, memang boleh kurus, tapi ada yuran tersembunyi yang mahal.

Aku mula bersenam dengan jogging. Tapi mungkin sebab berat berlebihan dan senaman ni tak sesuai untuk permulaan, aku cedera pada tumit. Aku jalan terhincut2 selama 2 bulan mcm tu jugak.

Aku juga cuba cara puasa dan makan pada interval masa tertentu, tapi malangnya masih sama. Perut masuk angin teruk.

Pendek kata aku dah cuba macam2 tapi tak berjaya.

Sampai satu hari aku jumpa dengan produk ni. Ada sekali tu aku tengok keluar kat TV Alhijrah. TV3 pon rasanya pernah keluar produk ni.


Sebab kan aku memang paranoid sikit dengan produk2 kurus ni, so aku buat mini research aku pasal Lemontab.


Aku tertarik dengan lemontab ni sebab dia ada bahan semulajadi seperti daun teh, asam keping, lemon dan manga afrlka. Jadi bukan bahan kimia yang pelik2 yang mungkin tak elok untuk badan.

Daun Teh

Asam Keping

Lemon

Mangga Afrika

Satu kajian terbaru dari Universiti of Cameroon mendapati, buah Mangga Afrika ( Irvingia Gabonensis ) terbukti meningkatkan metabolisma badan & seterusnya menurunkan berat badan.


Terjemahan : Mangga Afrika ( Irvingia Gabonensis ), menurunkan berat badan & meningkatkan metabolisma


Lemontab ni juga ada kelulusan KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) MAL20172980TC dan yang penting HALAL. Jadi aku mula yakin dengan Lemontab.




Minggu pertama penggunaaan tu berat takla turun lagi, tapi yang ketara aku rasa :

1) Mudah lawas dan membuang (bukan cirit birit)
2) Badan rasa ringan (kurang angin)
3) Rasa bertenaga tak mudah penat

Minggu kedua penggunaan baru la ada penurunan berat. Tak banyak dlm 1-2kg. Tapi aku sangat happy sebab dah ada kemajuan.

Masuk bulan ke2 penggunaan aku dah turun dalam 5kg!!

TERIMA KASIH LEMONTAB!

Sekarang pon kawan2 dah start tegur :

“Badan kau nampak kurus la, susah hati ke?”

Dia tak tau aku senang hati sebab diet aku menjadi.
_________________________________________________________________________


Bukti Keberkesanan MRZ Lemontab Plus





Penafian: Keberkesanan adalah berbeza untuk setiap individu


JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA

JOM DAPATKAN SEKARANG DARI STOKIS SAH KAMI


Pakej LT1

1 Set Lemontab (2 BOTOL) + 1 Lemon Soap + 1 Lemon Lotion (KECIL)
DISKAUN 43%


Pakej LT2

2 Set Lemontab (4 BOTOL) + 1 Lemon Soap + 1 Lemon Lotion
DISKAUN 54%


Pakej LT3

1 Botol Lemontab
DISKAUN 39%


Pembayaran boleh juga dilakukan melalui kad kredit ,online transfer atau deposit ATM

p/s: Booking dulu pon boleh serendah RM30 sahaja


Whatsapp "Lemontab Offer" ke 60175063264



KLIK LINK WHATSAPP DI BAWAH UNTUK ORDER ATAU SEBARANG PERTANYAAN



Comments