Kat mana nak cari mangga Afrika ni di Malaysia ?

Sebab kalau order direct dari sana, takut kena tipu.
Cik Areda cuba google, dan saya jumpa satu iklan produk di TV3.
Ada satu syarikat, yang telahpun import dan proses mangga Afrika untuk pasaran Malaysia.
Yang bestnya :

1. Syarikat ni dah adun Mangga Afrika ikut sukatan yang betul. So tak perlu nak proses sendiri dari mentah.

2. Syarikat ni dah adun sekali dengan buah lemon. Sebab, ikut kajian, Lemon bila diadun dengan Mangga Afrika, ia lebih cepat berkesan menurunkan berat badan.
Produk ini diberi nama, Lemontab.
Ha, ni rupa botol Lemontab tu.
Ha nampak tu ada Irvingia Gabonensis. Mangga Afrika !

Saya mula-mula rasa ragu-ragu juga produk-produk suplemen ni.
Sebab saya takut ia ada kesan pada buah pinggang.
Tapi, ada 3 sebab kenapa saya yakin nak cuba Lemontab ni :

1.  Lemontab ni ada kelulusan KKM ( MAL20172980TC )
Sijil KKM Lemontab. Hanya produk taraf farmasi saja ada sijil ni.

2. Lemontab ni ada sijil Halal JAKIM
Sijil Halal Jakim Lemontab. Sah sampai 15 Julai 2020.

3. Lemontab ni banyak testimoni akak-akak berjaya kurus.
Testimoni Mak-Mak yang berjaya kurus dengan lemontab.
So, ini semua buat saya bertambah yakin nak cuba produk ni.
Cik Areda dah cuba makan sebotol Lemontab.
Sehari 2 biji saya makan.
Selepas 1 minggu, saya terkejut.
Saya berjaya turun 2kg.
Untuk sebahagian orang, mungkin 2 kg tu biasa.
Tapi untuk orang seperti Cik Areda ni, yang dah cuba macam-macam berbulan-bulan tapi tak berhasil, 2 kg ini satu pencapaian besar, kan ?
Disebabkan itu, saya beli lagi Lemontab ni untuk diri saya.

Sekarang, Cik Areda dah lain !
Rasa confident nak jumpa client dan semangat.
Pertamabentuk badan dah mula ada shape, macam sebelum kahwin dulu.
Kedua, Cik Areda dah mula seterika baju-baju lama.

Dulu baju-baju ni bertimbun dalam almari tak boleh pakai.
Nak jual sayang, sebab ada kenangan.
Sekarang, baju-baju lama yang cantik2 ni dia dah boleh pakai balik.
Ketiga, saya dah tak stress dan kecewa.

Sebab kali ni, berjaya turun berat badan !

Family pun seronok tengok Cik Areda sekarang.
Saya happy sekarang sebab berjaya kurus dengan cepat, tanpa tunggu berbulan-bulan macam dulu.
Jadi, itulah kisah saya dengan produk lemontab ni.
Saya memang rekemen produk ni kepada anda.

Dua sebab saya rekemen :
Satu, sebab saya dah kaji sebelum beli.

Saya kaji betul-betul sebelum beli sebab nak pastikan saya makan suplemen yang selamat. 
Dan kedua, saya dah tengok sendiri kesannya pada saya.

Saya memang dah kurus sekarang, berbanding dulu. Masih jauh perjalanan tapi ,
Memang berkesan.
Kalau anda nak cuba, saya dah deal baik punya dengan syarikat lemontab ni.
Istimewa…
Untuk anda yang dah baca sampai habis blogpost ni,
Anda boleh dapat diskaun RM40.

(Masa whatsapp tu bagitau dia, dapat no dari Blog Cik Areda)
Tapi kena cepat, sebab terhad kepada yang terawal sahaja.
Siapa cepat dia dapat.
Macam mana nak dapatkan diskaun RM40 ni ?
Whatsapp syarikat Lemontab ni terus, untuk dapat diskaun RM40.

< Whatsapp ‘LemontabOffer’ ke 0175063264 >
Atau ;

Klik link di bawah untuk terus Whatsapp wakil syarikat Lemontab tu:
PS : Ingat tau, masa whatsapp tu bagitau dapat no dari Cik Areda.
Konfem dapat diskaun RM40.

Comments